Ik was op zoek naar oude foto's want daar kun je ook vaak een hoop op zien. Het komt niet vaak voor maar ik kreeg plots een geniale inval:
Naast historische boeken e.d. kun je ook gewoon op ansichtkaarten zoeken! Ga naar bv. marktplaats en zoek bij de ansichtkaarten op een bepaalde plaats. Je krijgt dan een schat aan info, vooral als het een toeristische plaats betreft. Er is een levendige handel in ansichtkaarten door verzamelaars.
Ik heb er in ieder geval een hoop aan gehad. Mooie oude luchtfoto's e.d. van gebieden die totaal zijn veranderd. Of heb ik het wiel opnieuw uitgevonden
En dan te bedenken dat de moeder van een vriend al jaren ansichtkaarten verzamelt van mijn omgeving hahaha. Nooit aan gedacht. Ga binnenkort weer eens even geïntresseerd haar hobby bewonderen!
Heb wel bij de bibliotheek een boekje met ansichten gevonden.
Gr. Jeroen
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag geen bestanden downloaden in dit forum