Ook voor zoekers kan een navigatiesysteem makkelijk zijn, dat ondervond ik vandaag. Mijn zoekmaat kwam me ophalen om te gaan zoeken we zouden naar Bergum gaan, dus reden we de A7 op richting Drachten. Iedereen hier weet dat je om naar Bergum te gaan dan de afslag Leeuwarden moet hebben.
Maar zij dacht daar anders over en reed de afslag voorbij, nouja er zijn meer wegen naar Rome dacht ik ze zal het wel weten. Maar toen de volgende afslag afgesloten was en we er niet afkonden hoorde ik zacht gegrom en moest ze doorrijden richting Groningen. Ja je leest het goed we moestem richting Leeuwarden en reden richting Groningen, bij afslag Marum konden we de A7 verlaten om binnen door te rijden naar Bergum. Dan moet je dus door Gr.Opende en dan Grootegast en dan door Surhuisterveen dan naar Eastermar en dan ook maar ff door Suameer en als je dan nog niet verdwaald bent moet je nog naar Bergum.
Dit was een hele reis, normaal rij ik van hier naar Bergum in 30 min, maar mijn zoekmaat doet er 1.30 over. Dus maat wordt het niet eens tijd voor een TomTom, dan rij je niet meer OM
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag geen bestanden downloaden in dit forum