Een tijd terug was er een keer iemand die thuis kwam en er toen achter kwam dat hij zijn White`s xlt had laten staan.
Het zal je gebeuren.
Hij was weg toen hij terug kwam,wat zul je dan balen zeg. :sad:
ik heb het zelfde mee gemaakt met de stalen neuzen in mijn laarzen :eek:
en ook op het strand zoeken , op en eens ging er een lichtje branden , de piepstok stond nog uit stom stom stom
ik vond dat het strand zo schoon was maarja weer wat geleerd
Na het graven van een kuiltje en ik kan niets vinden ga ik er nog een keer met mijn detector overheen, in het begin liet ik mijn schepje naast het gatje liggen en ik maar graven, de kuil werd steeds groter terwijl het voorwerp allang naast de kuil lag. Dus hou je schep weg van je detector.
Tja, beginnersfouten? Ik vind het soms erg moeilijk het metaal uit die berg zand te filteren. Maar ondertussen gaat dat steeds handiger. Dit komt met name omdat ik nogal moeite heb om er s'avonds mee te stoppen. Voordat ik eindelijk naar huis ga zie ik werkelijk niets meer voor ogen. Voordeel hiervan is het gegeven dat je alles op tast en gehoor doet. En dat heeft mijn techniek zeker in rap tempo verfijnd. Blijft soms toch lastig hoor.
Groetjes, Markus.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag geen bestanden downloaden in dit forum