Ik vraag mij af of jullie, als jullie weten dat de grond bebouwd gaat worden voor bijv. woningbouw en de grond is van een projectontwikkelaar, dan ook toestemming vragen aan de projectontwikkelaar.
Al vast bedankt voor je reactie.
Edwin
:cool: prive eigenaren altijd vragen... hele grote projecten loop ik gewoon rond in 't weekend.. vraag ik geen toestemming... op bijv bedrijven terein in aanleg laten mensen ook de hond uit zonder t te vragen... zolang er geen verboden toegang staat of hekken kan je er best wel op...
Ja bouwterreinen waar gebouwd gaat worden liggen er vaak braak bij zonder hekken eromheen...kun je rustig gaan piepen,werk zelf in de bouw en waar ik nu werk ligt ook een heel aantal weilanden/akkers...vrij waar nog gebouwd gaat worden...in de schaft snel even piepen...hehe...
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag geen bestanden downloaden in dit forum