Ongeveer een jaar geleden heb ik een provinciaal archeoloog gebeld, met de vraag welke vondsten ik moet aangeven en welke minder interessant zijn. Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk.
Hoe doen jullie dat? Wat geef je aan en wat niet? Gebruik je daarvoor het Archis formulier?
Alles van voor 1500 dient gemeld te worden. Zelf pas eenmaal een munt gemeld (dubbel vuurijzer van Maria van Bourgone uit 1478). N.a.v. de melding werd ik netjes door iemand van de provinciale archeologische dienst gebeld om de ontvangst van de melding te bevestigen en te bedanken voor de moeite. Ook vroeg hij toestemming om de munt te mogen plaatsen in het verslag over de gemelde vondsten in 2004 waar ik natuurlijk geen bezwaar tegen had.
Ik wil het Kopje (middeleeuws penninkje) dat ik gevonden heb aanmelden maar op het eind (bij het versturen) moet je je inloggen maar heb geen naam of wachtwoord waar ik dat mee kan doen.Wie weet waar ik me kan laten registreren want wil hem wel netjes aanmelden.
Alvast bedankt.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag geen bestanden downloaden in dit forum