ben bezig met het maken van een zoekspel. heb nu 7 levels gemaakt en het is al speelbaar. hopelijk vinden jullie het leuk.
tips en ideeën zijn altijd welkom!
rechtstreeks hier te downloaden:
Alleen geregistreerde gebruikers kunnen links zien op dit forum! registreer of login om de links te kunnen zien!
Geinig gedaan.
Alleen in het eerste veld liep ik me vast boven bij het geldkistje.
Voor de rest, zeker niet slecht gedaan, binnenkort een online versie voor wedstrijdjes te houden?
tja er zitten nog wel een paar bugs in. ben er ook nog niet zo lang mee bezig. zou mooi zijn als ik het goed onder de knie krijg, dan kun je inderdaad ook tegen elkaar online zoekdagen houden.
Magneetvissen kan nu ook. vaar op zee naar het volgende veld en gooi je magneet uit om het kanon op te vissen. pas op voor de krabben, die kunnen je lijn doorknippen...
zou leuk zijn als je ook de score kon opslaan en de volgende keer spelen met het level verder gaan waar je gebleven bent.
Behoort dat tot de mogelijkheden?
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag geen bestanden downloaden in dit forum